!!! UWAGA - WAŻNE !!! AKTUALNY HARMONOGRAM WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH ZOSTANIE PODANY NA ZEBRANIU !!!
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

“Kaleka czy COOL-awy” - warsztaty dla młodzieży z Markiem Sołtysem ''Szalonym Wózkowiczem''

“Kaleka czy COOL-awy” - warsztaty dla młodzieży z Markiem Sołtysem ''Szalonym Wózkowiczem''

"Warszawa 2022-23 - Kaleka czy COOL-awy - kampania Edukacji Włączającej dla młodych Warszawiaków”.

Szalony Wózkowicz, czyli Pan Marek Sołtys, przez dwa dni (30-31.01) prowadził w naszej szkole warsztaty na temat rodzajów niepełnosprawności i sposobów komunikowania się z osobami z niepełnosprawnościami. Uczniowie mieli możliwość nauczenia się kilku słów w języku migowym oraz alfabecie Lorma. Na koniec przekonali się, jak poruszają się ludzie na wózkach inwalidzkich.

Projekt ten został nagrodzony Europejską Nagrodą Obywatelską (część wykładowa ze slajdami i filmami, empiryczna z wcieleniem się w rolę i ćwiczeniami, dyskusja ) .

Zakres merytoryczny:

  1. Niepełnosprawności Sensoryczne:

– Niewidomi i Niedowidzący, alfabet Braille’a, pies Przewodnik;
– Osoby niesłyszące i niemówiące, język migowy, alternatywne porozumiewanie się
– Osoby głucho-niewidome (starsze klasy), alfabet Lorma;

  1. Niepełnosprawności rzadkie i intelektualne (starsze klasy);
  2. Stereotypy stygmatyzujące (starsze klasy);
  3. Niepełnosprawności ruchowe, pies Asystujący.Pokaz psa asystującego 

Zachęcamy do zapoznania się z krótką fotorelacją z tych warsztatów.

Data dodania: 2023-02-01 09:18:34
Data edycji: 2023-02-01 09:26:02
Ilość wyświetleń: 633

Konkursy

Zgłoś się do konkursu!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej