!!! UWAGA !!! 22.05. 2024 ZEBRANIA Z RODZICAMI !!!! ZMIANA GODZINY !!! 17:30 !!!
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Mistrz Reportażu.

Mistrz Reportażu.

Zostań Mistrzem reportażu!

To już 4. edycja konkursu Mistrz reportażu w naszej szkole. Zachęcamy wszystkich uczniów do wzięcia w nim udziału.

Co trzeba zrobić?

Należy przygotować pracę w jednej z 3 kategorii o tematyce środowiskowej - szkolnej, lokalnej, młodzieżowej. Mile widziane lokalne problemy danej miejscowości, aktualne sprawy z życia młodzieży, przedstawienie ciekawych osób lub inicjatyw z lokalnego środowiska. Tematem może być także szkoła i zjawiska, które mają w niej miejsce. Temat musi być autentyczny i oryginalny.

1. Kategoria: reportaż.

Reportaż powinien być napisany na komputerze i wydrukowany:
rozmiar czcionki: 12, (tytuł: 14)
kolor czcionki: czarny,
rodzaj czcionki: Times New Roman ,
odstęp między wierszami: 1,5,
maksymalna ilość stron: 2 (strony ponumerowane),
praca powinna być opatrzona tytułem (na pierwszej stronie) oraz zawierać imię i nazwisko autora, klasę (w stopce).

2. Kategoria: fotoreportaż.

Cechy fotoreportażu:
zdjęcia powinny być wywołane na papierze fotograficznym/ reportaż można przygotować również w formie prezentacji multimedialnej,
format zdjęć: 10x15 lub 13x18,
ilość zdjęć: maksymalnie 10,
zdjęcia powinny być naklejone na arkusz formatu A1,
fotoreportaż powinien być opatrzony tytułem, a każde zdjęcie krótkim komentarzem lub podpisem.
imię, nazwisko, szkoła i klasa autora pracy powinny być umieszczone na odwrocie fotoreportażu.

3. Kategoria: reportaż telewizyjny/radiowy.

Cechy reportażu telewizyjnego/radiowego:
nagranie i zmontowanie filmu/ścieżki dźwiękowej o długości od 2 do 5 minut,
zapisanie filmu/ścieżki dźwiękowej na nośniku pamięci,
uwzględnienie relacji świadków, ekspertów,
opatrzenie filmu/ścieżki dźwiękowej tytułem,
nagrania można dokonać przy pomocy: kamery, aparatu fotograficznego, smartfonu, dyktafonu bądź mikrofonu wypożyczonego ze szkoły na zasadach określonych przez Dyrektora L LO,
imię, nazwisko, szkoła i klasa autora pracy powinny być umieszczone na końcu filmu/ścieżki dźwiękowej.

Dla laureatów konkursu przewidujemy atrakcyjne nagrody ufundowane przez Radę Rodziców!

Termin składania prac i inne ważne informacje na temat konkursu dostępne są w załączonym poniżej regulaminie.
Dodatkowych informacji udziela organizatorka konkursu - pani Aneta Wawrzynów.

Data dodania: 2022-12-10 19:47:29
Data edycji: 2022-12-10 19:48:56
Ilość wyświetleń: 850

Konkursy

Zgłoś się do konkursu!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej