Powrót => Strona główna

Aktualności

OSTATNIA AKTUALIZACJA 19.09.2020 godz. 23:52

Nowy plan będzie obowiązywał od 21.09.2020 do 11.01.2021

Doradztwo zawodowe w klasach 2Cp, 2Dp, 2Ep będzie się odbywało przez 5 kolejnych tygodni, następnie zostanie usunięte z planu lekcji.

Wyjątek stanowi choroba nauczyciela, wtedy będzie przedłużone o czas nieobecności.

Doradztwo Zawodowe pojawi się w planie 2Ap, 2Kp, 2Mp w innym terminie.

W dzienniku internetowym i na stronie szkoły zostaną zamieszczone stosowne ogłoszenia o powyższych zmianach w planie lekcji.

 

Plan klas: pobierz

Plan nauczycieli: pobierz


 

ZOSTAŃ MISTRZEM REPORTAŻU

Interesuje Cię świat wokół Ciebie? Masz lekkie pióro? Pasjonuje Cię fotografia? A może lubisz nagrywać filmy? Jeżeli choć raz udzieliłeś  twierdzącej odpowiedzi, ten konkurs jest dla Ciebie!

                  Konkurs „Mistrz Reportażu” adresowany jest do wszystkich uczniów naszej szkoły. Jego celem jest przygotowanie reportażu o tematyce środowiskowej- szkolnej, lokalnej, młodzieżowej. Mile widziane są lokalne problemy danej miejscowości, aktualne sprawy z życia młodzieży, przedstawienie ciekawych osób lub inicjatyw z lokalnego środowiska, a także szkoła i zjawiska, które mają w niej miejsce. Temat musi być autentyczny i oryginalny.

                  Konkurs jest organizowany w trzech kategoriach:

  1. Reportaż:
    • powinien być napisany na komputerze i wydrukowany,
    • rozmiar czcionki: 12, (tytuł: 14)
    • kolor czcionki: czarny,
    • rodzaj czcionki: Times New Roman ,
    • odstęp między wierszami: 1,5,
    • maksymalna ilość stron: 2 (strony ponumerowane),
    • praca powinna być opatrzona tytułem (na pierwszej stronie) oraz zawierać imię i nazwisko autora, klasę (w stopce).
  1. Fotoreportaż:
  • zdjęcia powinny być wywołane na papierze fotograficznym,
  • format zdjęć: 10x15 lub 13x18,
  • ilość zdjęć: maksymalnie 10,
  • zdjęcia powinny być naklejone na arkusz formatu A1,
  • fotoreportaż powinien być opatrzony tytułem, a każde zdjęcie krótkim komentarzem lub podpisem,
  • imię, nazwisko, szkoła i klasa autora pracy powinny być umieszczone na odwrocie fotoreportażu;

lub

  • prezentacja PowerPoint,
  • maksymalnie 10 zdjęć (slajdów),
  • fotoreportaż powinien być opatrzony tytułem, a każde zdjęcie krótkim komentarzem lub podpisem,
  • imię, nazwisko, szkoła i klasa autora pracy powinny być umieszczone na ostatnim slajdzie.
  1. Reportaż telewizyjny/radiowy:
  • nagranie i zmontowanie filmu/ścieżki dźwiękowej o długości od 2 do 5 minut,
  • zapisanie filmu/ścieżki dźwiękowej na nośniku pamięci,
  • uwzględnienie relacji świadków, ekspertów,
  • opatrzenie filmu/ścieżki dźwiękowej tytułem,
  • nagrania można dokonać przy pomocy: kamery, aparatu fotograficznego, smartfonu, dyktafonu bądź mikrofonu wypożyczonego ze szkoły (na zasadach określonych przez Dyrektora L LO),
  • imię, nazwisko, szkoła i klasa autora pracy powinny być umieszczone na końcu filmu/ścieżki dźwiękowej.

Prace w wybranej kategorii należy składać u nauczycieli polonistów do 7 grudnia 2020 r.

Dla zwycięzców przewidziane są cenne nagrody ufundowane przez Radę Rodziców. Każda praca biorąca udział w konkursie zostanie nagrodzona oceną z języka polskiego.

Na wszystkie pytania dotyczące konkursu odpowiem osobiście. Szczegółowy regulamin znajduje się poniżej.

Zapraszam zainteresowanych uczniów:

Aneta Wawrzynów

 


 

 ListPrezydenta

Głosowanie odbędzie się w terminie 1-15 września 2020 r.

link do głosowania:

https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/voting/welcome

Plakat Budżet Obywatelski 2021 v2a

 

Dyrekcja szkoły prosi Państwa o zapoznanie się z pismem Burmistrza Dzielnicy Praga Północ.

 

PismoBurmistrza1.09.2020

Plany lekcji obowiązujace od 01.09.2020

Plan obowiązuje do odwolania. 

 Wszystkie sale są własciwe.

Plan i sale są także wywieszone w szkole na tabicy informacyjnej na parterze.

Prosimy śledzić na bieżąco. Napewno będzie zmiana planu.

 

Plan klas:  pobierz

 

Plan nauczycilei:  pobierz

INFORMUJEMY, ŻE OD 1 WRZESNIA 2020
NA TERENIE SZKOŁY W ZWIĄZKU Z COVID-19

JEST OBOWIĄZEK:

DEZYNFEKCJI RĄK 

NOSZENIA MASECZEK

ZACHOWANIA BEZPIECZNEGO DYSTANSU

PRZESTRZEGANIA WYMAGAŃ SANITARNYCH dostępnych tutaj

 

1 września - uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego będzie przebiegać wg poniższego harmonogramu :

8.00 - kl. 2 po gimnazjum w przydzielonych salach lekcyjnych

9.00 - kl. 2 po szkole podstawowej w przydzielonych salach lekcyjnych

10.00 - kl. 1a, kl. c, kl. 1d - w sali gimnastycznej

12.00 - kl. 1e, kl. 1k, kl. 1m - w sali gimnastycznej

13.00 - kl. 3/ oprócz kl. 3i / - połączenie zdalne na Teamsach

16.00 - kl. 3i - połączenie zdalne na Teamsach

Zespół Kierowniczy

Posiedzenie odbędzie się 27 sierpnia / czwartek o godz. 13.00 w sali 9.

-----------------------------------------------------------------

 Rada Pedagogiczna - połączenie testowe

28 sierpnia / piątek / o godz. 12.00 będzie połączenie testowe przed Radą Plenarną / na Teamsach /.

Tego samego dnia rano Librusem zostanie wysłany link do połączenia.

-----------------------------------------------------------------

Rada Plenarna

31 sierpnia / poniedziałek / o godz. 12.00 odbędzie się na Teamsach Rada Plenarna / link będzie wysłany rano Librusem /

-----------------------------------------------------------------

ZESTAWIENIE PODRĘCZNIKÓW DLA KLAS PIERWSZYCH:

 

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE: pobierz

MATEMATYKA INFORMATYKA: pobierz

JĘZYK POLSKI: pobierz

HISTORIA I WOS: pobierz

PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: pobierz

EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA - podręcznik nie jest wymagany

 

Podręczniki do języków zostaną podane po rozpoczęciu nauki i po zakwalifikowaniu do grupy zaawansowania.

 

ZNAJDŹ NAS